Bli frivillig i Bamble Turlag

Publisert: 05. mai 2023
DNTs tilbud

Bamble Turlag har merket og ryddet mer enn 20 turstier i Bamble kommune, og disse er alle å finne på UT.no. For at stiene skal være farbare og greie å bruke, må det hvert år ryddes i vegetasjon og skader på installasjoner utbedres. Dette er dugnadsarbeid som utføres av frivillige i Bamble Turlag.

Turlaget har om lag 70 personer registeret som frivillige, men vi har plass til flere. Dersom du liker å være ute i naturen og ser nytten av å tilrettelegge et turtilbud også for andre, er du velkommen som frivillig i Bamble Turlag. I tillegg vil du treffe hyggelige mennesker som setter pris på de samme verdier.

Møt opp på det årlige møtet om dugnadsplanlegging i mars/april hvor planer for dugnader blir presentert og meld din interesse for å bli med som frivillig.

Bli DNT-medlem