Tilbake til Aktuelt

Rekorddeltakelse på sommeravslutning

De tre Aktiv i 100-gruppene i turlaget hadde sommeravslutning på Sjøterrassen 17. juni. Aldri før har så mange møtt opp – 73 kvinner og menn – til en sommeravslutning i fint turvær på Sjøterrassen i Trosbyfjorden.

Publisert: 18. juni 2024
Skrevet av: Tor Suhrke
Mange mennesker
Foto: Steinar Skilhagen

Det ble en fin 4 km rundtur på Rødlandet, først med en super utsikt over skjærgården fra  Klokkertangen, før vi benket oss inne på Sjøterrassen og fikk servert en gryterett pluss kaffe og is. Serveringen gikk på skinner, så det var en meget fornøyd turgjeng som kunne ønske hverandre god sommer etter en aktiv sesong med 66 personer i snitt på tur hver mandag i første halvår. Vi tror ikke det er mange turlag som kan vise til så imponerende tall.

Turprogrammet for høsten er klart, og vil bli lagt ut på hjemmesiden til turlaget under Aktiviteter og Aktiv i 100 en av de nærmeste dagene.

Bli DNT-medlem