Tilbake til Aktuelt

Sommerjobb med barn og unge i friluft

Er du friluftsinteressert og har lyst til å jobbe med barn og ungdom? Da kan dette være sommerjobben for deg! Søk på jobb som leder eller ungdomsleder for SommerBaseCamp og/eller Friluftsskolene til DNT Sunnmøre sommeren 2024!

Publisert: 06. februar 2024
Skrevet av: Lasse Hoel
Foto:

DNT Sunnmøre har følgende ferietilbud både med og uten overnatting for barn og unge i 2024:​​​​​​

Friluftsskole
​​​​DNT Sunnmøre skal arrangere Friluftsskole ved naustet i Nørvasundet i Ålesund på dagtid i uke 26, 27 og uke 33 for aldersgruppen 10-13 år.
Her søker vi etter 2 ungdomsledere i alderen 16-20 år og 2 ledere som er eldre enn 20 år til én eller flere av Friluftsskolene. Hovedlederne bør ha erfaring med friluftsliv og barn.

Sommer Base Camp på Kaldhusseter for ungdom i uke 32. Dette er en friluftslivsleir for ungdom i aldersgruppen 13-16 år. Overnatting på Kaldhusseter fra mandag til fredag.
Her søker vi etter voksne ledere over 20 år.

Interessert? Skriv en søknad med CV og send til lasse.hoel@dnt.no.
Er det noe du lurer på? Ta kontakt med undertegnede, så får du mer informasjon om opplæring, politiattest, lønn, arbeidsoppgaver osv.
Det vil bli innkalt til jobbintervjuer på grunnlag av søknadene.

Søknadsfrist: Mandag 20.april
Kontaktperson: Lasse Hoel, Aktivitetsansvarlig, 45 88 54 01, lasse.hoel@dnt.no

Har du lyst til å jobbe på DNT-hytte i sommer? Reindalseter i Tafjordfjella er betjent i sommer, ca 20.juni til 20.august. Vi søker betjening til å jobbe med ulike oppgaver som servering, matlaging, renhold .

Å jobbe på en hytte i fjellet er både spennende og lærerikt og vil gi deg mange utfordringer samt mye glede. Noen dager vil være hektiske og by på oppgaver som du må mestre sammen med resten av gjengen på hytta. Personalet bor tett sammen gjennom sesong, og ingen dager er helt like.
Søknad til Linda.flem@dnt.no.

Bli frivillig i DNT Sunnmøre
Bilder fra sommeråpning på Rauhelleren og Solheimstulen på Hardangervidda.
Bli frivillig i DNT Sunnmøre
Bli DNT-medlem