Klistremerke til helårspadlere

DNT har laget klistremerker til alle helårspadlere. En helårspadler er en person som er ute på vannet i kajakk minst en gang hver måned hele året. Er du en helårspadler?

Publisert: 18. mars 2024
Artikkel

Vil du bli en helårspadler i 2024?

Klistremerket er forbehold dem som er aktive helårspadlere. Det betyr at klistremerket er litt eksklusivt, og at når du har dette på åra/kajakken/bilen så viser det at du er en aktiv padler.

Klistremerket kan deles ut så snart vi er kommet til desember og padleren har fått sin 'desembertur', og dermed har 12 måneders padling.

Hvorfor et slikt merke?
Vi synes det er en god ting å drive med friluftsliv hele året. Disse klistremerken er laget som litt artig oppmerksomhet til dem som padler hele året. Vi håper flere kan la seg inspirere til å drive med padling hele året.

Hvordan få klistremerket?
Meld ifra til oss om at du har padlet hver måned i hele året. Gi gjerne beskjed om at du ønsker å gå for klistremerket, slik at vi vet at vi har nok. DNT er en tillitsbasert organisasjon, så vi stoler på at padlere som sier de har klart kravet er bra og ærlige folk.
Klistremerket må hentes på DNT Sunnmøres kontor i Ålesund sentrum.

Kontaktperson: Lasse Hoel, lasse.hoel@dnt.no.

Bli frivillig i DNT Sunnmøre
Bilder fra sommeråpning på Rauhelleren og Solheimstulen på Hardangervidda.
Bli frivillig i DNT Sunnmøre
Bli DNT-medlem