Bli frivillig i Ytre Nordfjord Turlag

Som frivillig hos oss kan du gjøre en viktig innsats for å fremme friluftslivet. Ta kontakt og vi vil i felleskap legge til rette for en aktivitet som kan passe deg.

Vi hadde blitt veldig glad om akkurat du har lyst til å bli frivillig hos oss.

Her kommer du til å være en del av en fin gjeng frivillige og ta del i ett unikt turfellesskap.

Hos oss er det mange varierte oppgaver man kan ta del i, være seg arbeid med barn og unge gjennom Barnas Turlag, stimerking eller være med under planlegging av turar og gjennomføring av desse. Vi gjennomfører årlig fyrdugnader på dei 2 hyttene våre Skongenes og Kråkenes fyr som treng mykje kjærlighet da dei ligg værhardt til.  I sommarhalvåret har vi  åpent fyrkafe på Kråkenes fyr, her kan man bidra i kafeen og møte mange hyggelige personer fra både fjern og nær.

Når vi spør våre frivillige om hvorfor de jobber frivillig er det ofte fellesskapet, naturopplevelsene og det å bidra til noe større som blir nevnt. Det viktigste er ofte det sosiale, det er rett og slett veldig hyggelig å være frivillig her hos oss. Du bestemmer selv hvilke oppgaver som kan være aktuelle for deg.

Er du nysgjerrig på korleis man kan bli frivillig i vårt turlag, ta kontakt med Inge Jarl Kvalheim 46904565

Bli frivillig i Sogn og Fjordane