Til Sogndal turlag
Fottur

Turpostar

Sogndal Turlag har 25 postar som ligg nær Sogndal sentrum og i Sogndalsdalen. Til alle turpostane går det skilta og merkte stiar. Du finn skildring av turane på DNT sin turapp UT.no.

Alle turane er merka med skilt i starten og raude prikkar undervegs. Posten består av ein postkasse med namnebok. Skriv deg gjerne inn i boka, så ser vi kor mange som brukar stiane!

Bruk gjerne turkartet for Sogndal – Leikanger for å finne fram. NB Punkta på kartet refererer til staden og ikkje nøyaktig der kassen står.

Vi minner om at mange turar går i beiteområde. Pass på å stenge grinder og hald ev. hund i band.

Sogndal Turlag har også lagt turane i appen: Sjekk UT. Appen er gratis, og du finn ulike lister som «fine toppar i Sogndal», og «tur på stien».

God TUR PAO STIEN!

Bli frivillig i Sogn og Fjordane