Fire hytter som ligger ved en innsjø

Priser selvbetjente hytter DNT Oslo og Omegn

Vi gjør oppmerksom på at disse prisene gjelder for DNT Oslo og Omegn. Andre medlemsforeninger i DNT kan ha andre priser.

Publisert: 09. oktober 2023
DNTs tilbud

Priser selvbetjente hytter 2024

Se prisliste

Prices selvbetjente service cabins 2024(english)

Our prices is based on DNT Oslo and Omegn price list. Prices may vary from other DNT-cabins

See prices

Priser på proviant 2024 / Prices for food (english)

Dette er en standardliste for alle DNT Oslo og Omegns selvbetjeningshytter, men det kan hende at ikke alle varene finnes på denne hytta. Vi gjør vårt beste for å tilby alle gjester et så komplett utvalg som mulig.

Se proviantliste

Hyttebestilling.dnt.no

Nå er det enklere å bestille DNT Oslo og Omegn sine hytter. Den nye felles bestillingsløsningen omfavner hundrevis av DNT-hytter i Norge og gjør det mye enklere å planlegge hytteturer i marka og i resten av landet.

I 2023 ble den nye bestillingstjenesten til Den Norske Turistforening (DNT) lansert på nettadressen hyttebestilling.dnt.no.
Her finner du DNTs hytter og kan søke på områder, datoer og i interaktivt kart for å finne hytta som passer for turen du planlegger.

Les mer og bestill opphold

Se aktivitetskalender
Dølerud, Østmarka
Se aktivitetskalender
Finn deg en hytte i Oslomarka
Røyrivannskoia og Stallen i Østmarka.  Røyrivannskoia og Stallen i Østmarka. Kan nås med kano fra Losby.
Finn deg en hytte i Oslomarka