To barn med Barnas Turlag-vest, sitter på huk med ryggen til.

Barnas Turlag Narvik

Barnas Turlag Narvik har et variert friluftstilbud for hele familien. Gjennom Barnas Turlag får barn og unge i alderen 0 til 12 år mulighet til å oppleve natur, friluftsliv og hygge i fellesskap med andre. I løpet av 2023 har vi lagt opp til 6 innholdsrike turer i nærområdet vårt. Alle små og store er velkommen til å delta på tur sammen med oss i barnas turlag. Det vil være varierende lengde og terreng på de ulike turene. Vi har satt opp ansvarlige turledere for hver tur, gjerne ta kontakt for spørsmål.
Informasjon om turene våre blir også lagt ut på vår facebookside “Barnas Turlag Narvik”

Følg Barnas Turlag Narvik på Facebook

Vi tar gjerne i mot flere turledere!

Mann hjelper barn på tur i skogen.
Bli med i et trivelig turmiljø som turleder i Barnas turlag!

Er du forelder/foresatt til barn fra 0 til 12 år, en som arbeider med barn eller en som ellers synes dette høres interessant ut? Eller kjenner du noen som dette kunne passe for? Vi er på utkikk etter voksne som kan være delaktige i oppbygging og gjennomføring av Barnas Turlag. Barnas Turlag blir ei undergruppe av DNT Narvik. Midler og kursing kan tilbys.

Følg Barnas Turlag Narvik på Facebook

Barnas Turlag Narvik

Medlemskap:

Barnas Turlag Narvik oppfordrer til å melde inn barna som medlem av DNT. De får egen medlemsnummer, rabatter på overnattinger i DNT hytter i Norge som familiene kan benytte seg av, og det bidrar med viktig tilskudd som lokalt turlag kan benytte seg av.

Du kan enkelt melde deg inn i Barnas Turlag (link) det koster 145 kr i året per barn. Les mer om medlemskap her (link)

Ansvar for egne barn:

Våre turledere har ofte med egne barn. Som foreldre/foresatt/ andre voksne som er i følge med barnet på tur, er man selv ansvarlig for dem. Sammen holder vi et overblikk, og hjelper hverandre, slik at alle får en trygg og hyggelig turopplevelse.