Til Aktuelt

Digital hyttebestilling på DNT Narvik sine hytter

Nå er alt klart for at du kan planlegge og bestille oppholdene dine på DNT Narviks hytter i året som kommer.

Publisert: 13. november 2023
Sengene er merket
Bjørn Forselv Foto:

Du finner all informasjon om hyttene her på hjemmesiden under fanen Lokale hytter, og på nettsida UT.no. Når du booker, betaler du også for oppholdet. Det er ikke mulig å booke en hel hytte, man booker seng(er). Gjelder ikke Vokterboligen og Storsteinshytta - egne bestillingsløsninger for disse.

Til: DNT Hyttebestilling

Det er også fortsatt slik at man kan dra på tur til våre hytter uten å booke seng.

Sjekk alltid informasjon på ut.no om hyttene før du drar på tur. Her finner du informasjon om hvordan disse er låst, opplysninger om ruten og praktisk informasjon knyttet til besøket.

God hyttetur!