Møt de frivillige i DNT Indre Østfold – Per Vidar Pedersen

Bakgrunn for Per Vidar Pedersen (71) sitt engasjement er interessen for natur og friluftsliv. Å være frivillig i DNT Indre Østfold gir han også mye i relasjonene til andre frivillige.

En mann som står og holder i en turskiltstolpe.

Per Vidar Pedersen (71 år)

Bosted: Rakkestad
Rolle som frivillig: Styreleder, dugnadsleder og turleder

Hvorfor er du frivillig i DNT Indre Østfold?

Bakgrunn for mitt engasjement er interessen for natur og friluftsliv. I tillegg gir det meg som pensjonist mye å kunne tilrettelegge for allmenheten. Utover dette gir også frivillig i DNT Indre Østfold meg mye i relasjonene til andre frivillige.

Hva er din favorittur i Indre Østfold regionen?

I Indre Østfold er vi ekstremt heldige som har hele Fjella område som nærmeste nabo. Her finner jeg og mange sine favorittområder. Jeg personlig har mange og finner stadig nye, nesten håpløst å utpeke en tur eller område som favoritt.

Turtips (tips til utstyr, mat på tur eller matlaging på tur og annet)

Bli med DNT Indre Østfold på en tur eller kontakt oss så får du turtips. Bruk vår hjemmeside som har turtips eller gå på UT.no.

Møt flere av våre frivillige.

Bli frivillig i DNT Indre Østfold.

Bli frivillig i DNT Indre Østfold