Møt de frivillige i DNT Indre Østfold – Lena Hågensen

Lena Merethe Hågensen (45) er frivillig for å være med å skape naturopplevelser, være en det av et fellesskap. Hun anbefaler Quesedillas på tur – en slager hun aldri går lei.

Dame på telttur i fjellet.

Lena Merethe Hågensen (45 år)

Bosted: Mysen
Rolle som frivillig: styremedlem og turleder

Hvorfor er du frivillig i DNT Indre Østfold?

Få lov til å være med å skape naturopplevelser, være en del av et fellesskap, liker å være ute og liker å bidra til at flere kommer seg ut.

Hva er din favorittur i Indre Østfold regionen?

Ørje–Brattfoss (Fjella på tvers), en flott tur hvor vi hadde overnatting ved vakre Stålvannet.

Turtips (tips til utstyr, mat på tur eller matlaging på tur og annet)

Quesedillas på tur – rett og slett tortillalefser med salsa, ost og skinke eller salami stekes på primus, og serveres med grønnkålsmiks. En slager jeg aldri går lei, brukes til middag og lunsj og smaker alltid – rett og slett tipp topp tommel opp.

Invester i en primus, det er enkelt når man skal lage mat på tur. Den er lett, og den blir fort varm. Husk å ta med søppelpose på tur!

Møt flere av våre frivillige.

Bli frivillig i DNT Indre Østfold.

Bli frivillig i DNT Indre Østfold