Tilbake til DNT Gjøvik og omegn
Fottur

For turledere

Kjære turleder - tusen takk for innsatsen! Og for deg som ønsker å bli det - velkommen!

Takket være våre turledere blir det lettere å komme seg ut på tur. Uten deres innsats kunne vi ikke gjennomført et så bredt og variert turprogram.

Lurer du på noe om å komme i gang som turleder eller vil du drøfte turer du har lyst til å lede? Ta gjerne kontakt med en i turkomiteen, som består av Ingemari Jürgensen (tlf: 99717178 - epost: ingemari@kentaur.no), Anne Myhre (tlf: 97111790 - epost: myhreann@hotmail.com), Anna Opheim (tlf: 41209466 - epost: aop2817@gmail.com) og Anne Furuseth (Tlf: 95125250 - annefuruseth@gmail.com).

Nivået på turene du leder må stå i forhold til godkjente kurs; nærturleder, grunnleggende turleder, sommerturleder eller vinterturleder. Vil du gå videre i turlederstigen, hjelper vi deg med å finne kurs som passer! Ta kontakt på epost: gjovik@dnt.no