Til Aktuelt

Skiføret 27.03.2024: Kleivvann - Vestøl

Onsdag 27. mars kl. 20.30. Mildvêret tærer nå på snøen og det er meldt varmegrader og regn. Løypeprepareringa blir derfor avslutta for denne sesongen. Løypekøyrarane til Gjerstad IL ynskjer alle ei god påske og velkommen igjen til nye flotte skiløyper neste vinter. Vi andre retter ein stor takk til Gjerstad IL for imponerande stor dugnadsinnsats som er til glede for så mange. Støtt gjerne Gjerstad IL på Vipps nr. 124183. Den første tida er det likevel mogeleg å gå klassisk på ski i løypene. I dag blei det preparert frå Vestølheia skiarena til Huken på Eldstemyr (2,4 km) og rundt Allmenningsvann (3,9 km). I går blei det også preparert ned til Kleivvann (1,4 km), Kleivvann – Kasplassen (tur-retur 5 km) og Kleivvann – Oterstjenn (tur-retur 5 km. Det er nå 5 - 15 cm med snø. Sjå løypekart heilt i botnen av denne artikkelen.

Publisert: 30. oktober 2023
Skrevet av: Ole Jakob Bråten
Føremelding
Drivheia januar 2021.
Drivheia 2021. Foto: Ole Jakob Bråten

Se fersk sporlogg for løypepreparering her.

Last ned løypekart her.

Ved Kleivvann blir det brøyta veg for at du skal kunne gå på ski. Skal vi klare å fortsette med dette må du betale vegavgifta på kr. 30 eller årskort kr. 300 på vipps nr. 594895, som går til brøyting og vedlikehold av vegen.

Bli også med på dugnaden, og støtt Gjerstad IL med eit bidrag på konto 29070504780 eller på Vippsnr. 124183.

Vêrmelding for Drivheia

Her er foto frå rundløypa over Drivheia. Den blir preparert når vi får bra med snø:

(Alle foto: Ole Jakob Bråten).

Opp frå Kleivvassdalen

Skileikbakken og gapahuken

Innover mot Drivheia

Langs Skåptjenn

Oppe på Drivheia med utsikt heilt til havet

Frå toppen av Drivheia oppe ved turbokkassa

Her kan du renne 3 km i slake nedoverbakkar med god utsikt

God tur!

Høgder over havet:

Parkeringa ved Kleivvann 302 moh.

Parkeringa ved Vestølheia skiarena (øvre parkering) 290 moh.

Huken på Eldstemyr 371 moh.

Gapahuken i Kleivvassdalen 306 moh.

Gapahuken ved Skileikbakken 326 moh.

Toppen av Drivheia 441 moh.