DNT Senior Tønsberg og Omegn

Seniorgruppa er åpen for alle som ønsker å komme seg ut på en litt lettere dagstur sammen med andre. Det er sosialt, du slipper å gå alene og du opplever nye områder. Vi har faste onsdagsturer i tillegg til vårtur, høsttur og høstavslutning.

Onsdagsturer

Seniorgruppa har faste onsdagsturer som starter opp ved påsketider og går til slutten av juni, og høstsesongen avsluttes ved månedsskiftet oktober/november.
​​​​​​​
Det er oppmøte på p-plassen på Greveskogen Idrettspark, med avreise til dagens turområde presis kl. 10.00. Bilene fylles opp for avreise til bestemmelsesstedet.
Eller du kan møte på p-plass der turen starter.

Turene er på 3-4 timer inkludert matpause (ta med mat og drikke), og de går i forskjellige områder hver gang. Uansett vær.
De er på ca. 6-9 km.

Det koster ingenting å delta på turene, men vi oppfordrer selvsagt de som benytter våre tilbud til å melde seg inn i Den Norske Turistforening og støtte vårt frivillige arbeid. Usikker på om det er noe på deg? Kom og prøv det ut før du melder deg inn.

Deltakere på onsdagsturene får også tilbud om vårtur, høsttur og høstavslutning.

Dersom du har spørsmål som gjelder seniorgruppa og dennes aktiviteter kan du ta kontakt med:
Torun Landsrød - 416 79 324 eller Åshild Johansen - 986 33 231

Frivillig i DNT Tønsberg