Kvinnherad Fjelltrim

Kvinnherad Turlag, idrettslaga i Kvinnherad, Bedrifts­idrettslaget Hydro Husnes og lokale bygdelag har lagt ut digital registrering og klyppetenger på 16 ulike turmål. Kommunen er inndelt i åtte ulike område med to turar i kvart av dei. Registrer deg på minst fem turmål. Då har du greid kravet til fullført fjelltrim!

Publisert: 27. september 2023
Artikkel

Turmåla i Kvinnherad Fjelltrim 2024 fins i appen Postkassetrimmen. Denne appen inneheld kart som viser aktuelle turmål og fjelltrimmar (også i andre kommunar), og kan lastast ned gratis. Den fungerar slik at du får opp eit varsel når du er nær turmålet, og då kan du sjekka inn. Dersom du har meldt deg på Kvinnherad Fjelltrim i Postkassetrimmen, vil ein slik innsjekk på eit av fjelltrimmen sine turmål gje godkjend fjelltrimregistrering på turmålet.

Ta Turen (turlaget sitt turprogram i papirform) blir ikkje sendt til medlemmene i 2024. Det fysiske fjelltrimmkortet for 2024 kan du derfor få ved å skrive det ut frå turlaget si heimeside: Fjelltrimkortet

Nyttar du fjelltrimmkortet og er ferdig med turane dine, leverer du fjelltrimkortet til ein av Sport1-butikkane i Kvinnherad eller til Hans Bertin Hjortland, Hatlestrand innan 1. november. Deltakaravgifta på kr 100,-, betalast enten saman med fjelltrimkortet eller på Vipps #119219. Alle som fullfører Kvinnherad Fjelltrim, vert invitert til ei samkome på seinhausten/vinteren for premiering.

Fullførte trimmarar, som har registrert seg med fullt namn og betalt deltakaravgifta, vil få sin velfortente premie ved fullført Kvinnherad Fjelltrim 5, 10, 15 eller 20 sesongar.

GOD TUR !​​​​​​​

PS: Stiane til alle turmåla er merkte. Nærare omtale til desse og mange andre turmål i Kvinnherad finn du på denne sida.

Turer og kurs i BHT
Personaltur til Solrenningen, 12.–13. september 2023.
Turer og kurs i BHT
Turtips på Vestlandet
Grottetur til Telavåg på Sotra, april 2020.
Turtips på Vestlandet