Vinjepride på Vinjerock. 2023.

Skaff deg Vinjerock-billett i ekslusivt DNT-salg

Som DNT-medlem har du sjansen til å sikre deg billett til Vinjerock 2022 i et eksklusivt medlemssalg!

Publisert: 02. desember 2022
DNTs tilbud

NB: Denne artikkelen handler om Vinjerock 2022

Vinjerock er en av Norges mest populære musikkfestivaler, og billettene fyker unna på få sekunder. I tillegg til tallrike konsert, får festivalgjengere mulighet til å boltre seg i fjellheimen med alt fra guidede toppturer til DNT ungs multisportkonkurranse. I 2022 er festivalen 21.-24. juli.

Emilie Nicolas, Daufødt og Miss Tati's Angola70 er blant de første artistene til Vinjerock 2022!

Er du en av dem som ikke har fått tak i festivalpass enda? Da kan du sikre deg en ekstra sjanse i et eksklusivt DNT-salg 10. desember!

Eksklusivt salg til DNT-medlemmer

Er du allerede medlem av DNT bør du merke av fredag 10. desember i kalenderen. Klokken 12 slippes et avgrenset antall billetter som du kan sikre deg som DNT-medlem. Med DNT-rabatt får du Vinjerock-passet for 2300 kroner + avgift. Fullpris er 2350 kroner + avgift.

For å delta i medlemssalget må du ha medlemskap for 2021. I år er det altså kun allerede eksisterende medlemmer som kan delta i salget, det vil derfor ikke være mulig å melde seg inn i DNT for å delta i salget. Merk også at medlemskapet må fornyes for 2022 for å kunne bruke festivalpasset.

Billettene forsvinner fort, så det er lurt å stille forberedt. Husk å ha medlemsnummer klart.

Har du ikke medlemskortet ditt eller DNT-appen, kan du finne medlemsnummeret ditt ved å gjøre ett av følgende:

Du kan maks kjøpe fire billetter på ett medlemsnummer, og alle som bruker billettene være DNT-medlem. Medlemsnummeret oppgir du først når du bestiller/reserverer billettene.

Alle spørsmål vedrørende festivalpassene og billettsalget henvendes til Ticketmaster.

Er du klar? Når billettene legges ut er det snakk om kort tid før alle er revet vekk!

Ofte stilte spørsmål

Må jeg være medlem både i 2021 og 2022 for å benytte meg av tilbudet?

Ja, du må være medlem både når billetten kjøpes og når festivalen avholdes. PS: Det har tidligere forekommet kontroll av medlemsbevis på festivalen.

Kan jeg videreselge billetten min til en venn som ikke er DNT-medlem?

Alt videresalg skjer på eget ansvar. DNT-billetten må brukes av DNT-medlemmer, så den du selger billetten til må også ha gyldig DNT-bevis under festivalen. Les mer om videresalg i denne nettsaken.

Hvordan vet jeg om jeg er medlem?

Det kan du se på dnt.no/minside

Kan jeg kjøpe ordinære billetter i forhåndssalget?

Nei. Forhåndssalget for DNT-medlemmer avholdes separat fra det ordinære salget.

Hvor mange billetter kan jeg kjøpe i DNT-salget?

Fire billetter per medlemsnummer, og alle som bruker billettene MÅ være DNT-medlem.

Bli kjent med DNT ung
Bilder tatt på Vinjerock 2022.
Bli kjent med DNT ung
Tips til vennetur
Bilder fra majestetiske Vesterålen under tredje uken av Monsen minutt for minutt. Her fra første del av fantastiske Dronningruta mellom Nyksund og Stø.
Tips til vennetur