Høst på Gjendesheim

Familiemedlemskap i DNT

Bli familiemedlem og ta med hele familien på tur. DNT har et stort og variert tilbud til hele familien, fra trilleturer til toppturer for ulike aldre og nivåer. Med familiemedlemskap får du glede av alt dette, og du mottar èn faktura for hele familien - enklere blir det ikke.

Familiemedlemskap vil i de fleste tilfeller lønne seg om dere er flere enn tre i familien

• Navn og fødselsdato må registreres på alle som skal være med i familiemedlemskapet
  • Tilbudet gjelder husstandens barn og inntil to voksne over 25 år
  • Familien må ha samme adresse
  • Alle får hvert sitt medlemsnummer
  • Barna får tilsendt «Fjellpass»
  • Alle i familen kan benytte alle DNTs medlemsfordeler

Familiemedlemskap - 1455 kr

Et familiemedlemskap i DNT koster 1455 kroner. Er dere tre eller flere i familien, kan det lønne seg å tegne familiemedlemskap. Alle må ha samme adresse. Gjelder husstandens barn og inntil to voksne over 25 år.

Meld inn familien

Få tips til uteaktiviteter

Her er tips til leker og uteaktiviteter som funker både med og uten snø. Disse aktivitetene passer enten du skal ha utebursdag, klassetur, vennegruppe eller vil finne på noe gøy med naboer, familie eller venner.

Se aktiviteter her

Bli med Barnas Turlag på tur!

Det finnes over 230 Barnas Turlag, fordelt over hele landet. Her trenger du ingen forkunnskap, dyktige turledere og frivillige viser familien enkelt friluftsliv. Hva sier du til å være med på Turboklubben, kveldsmattur, klatredag eller en helg på hytte?

Finn turer og aktiviteter for familien