To menn sitter i hver sin stol utendørs i kveldssola og snakker sammen. Lykter med stearinlys er tent.

Tilbud til grupper og bedrifter

Ta med deg gode kollegaer på en «digital detox» til Stranddalen turisthytte! Unn dere en eventyrlig tur til selveste «Perlen i Ryfylkeheiene» og kjenn på den umiddelbare roen dette stedet gir dere.

Her kan dere senke skuldrene, kjenne på stillheten og nyte den vakre naturen sammen. Fem kilometer fra nærmeste bilvei finner dere en perle av en turisthytte, hvor dere får en helt unik mulighet til å bygge gode lag og til å bli bedre kjent med dine kollegaer.

Her er ingen mobildekning, noe som gjør at fokuset blir flyttet over til den gode samtalen og det som skjer her og nå, uten ytre forstyrrelser. Bytt ut sterile hoteller og konferanserom med høyfjellsnatur og frisk luft 1000 meter over havet i Suldalsheiene.

Aktivitetsmulighetene er mange; dagsturer til fjelltopper med vidt utsyn, nærturer til sjarmerende stølsområder, fisking, padling og total avslapping med en bok fra fjellbiblioteket foran peisen. Måltidene her oppe går det gjetord om, så det er bare å glede seg til en lagbyggende opplevelse helt utenom det vanlige!

Gruppetilbud på Stranddalen

Vi har gruppetilbud med en eller flere overnattinger med fullpensjon. Alt dette er inkludert:

- Overnatting(er) med frokost
- 3 -retters middag
- Niste og fylling av termos
- Mellommåltid
- Enkel aktivitet

Egne priser gjelder helg, ferie og høytider. Tilbudet gjelder for grupper over ti

Vi kan også tilby:

• Turleder for reisen opp og topptur
    - Ferdige luksus matpakke for turen
    - Foredrag om Norsk fjellmat, matkultur og historie