Hundebur med en rødmalt T i front.

Med hund på Stranddalen

Har du lyst å ta med hunden din til Stranddalen, så er også din firbeinte venn hjertelig velkommen til fjells.

Stranddalen turisthytte byr på to utendørs hundehus for hunder som kan ligge alene ute. I tillegg har vi to rom som kan disponeres av to- og firbente. De er sengeplass til 2 mennesker på hvert hunderom.

Hunderommene er veldig populære og må bookes på forhånd. Hvis de ikke er tilgjengelige, så ta kontakt med oss så ser vi om vi kan finne en løsning.

Rypekyllingene er sårbare og det er få av dem, så husk båndtvang. Vi tar 250,- for ekstra tilrettelegging for hund.