Drop-in i klatretårnet 5.mai

Utfordre deg og familien med klatring og frittfallshopp i klatretårnet!

Publisert: 23. april 2024
Artikkel

På Sæteren Gård er det et 13 meter høyt aktivitetstårn. Utsikten fra toppen er flott, og tårnet er alltid åpent for alle som ønsker å gå opp. I tillegg er det mulig for grupper å bestille klatring med aktivitetsleder i løypene på utsiden av tårnet. Her er det fem ulike klatreløyper opp, samt et frittfallshopp. Sommerfuglene i magen pleier å melde sin adkomst i det man står på kanten for å hoppe!

Drop-in i tårnet søndag 5.mai.
Alle som vil kan komme innom og prøve klatring og hopp i tårnet denne dagen. Aktivitetsledere er til stede og ivaretar opplæring, utstyr og sikkerhet.

Tidspunkt: Kl 12 - 16

Priser:
1 person: kr 175,-/time
2 personer: kr 300,-/time
Familiebillett (3 barn og 2 voksne): kr 425,-/time
Betaling via Vipps på stedet.

Aldersgrense: 7 år (født 2017).

Velkommen til en ekstra spennende aktivitet på søndagsturen!

Klatrebursdag
Hva med å feire bursdagen på Sæteren Gård? Vi tilbyr klatring i tårnet, etterfulgt av pizza på Låven. Les mer om bursdagsfeiring her.

Klatring for gruppe på tur
Ta kontakt med oss dersom dere er en gruppe som skal på tur og ønsker å klatre! seterengard@dnt.no

Foto: Stian Opsahl og Sæteren Gård