Selvbetjeningskvarter

Den selvbetjente hytta på Rondvassbu er åpen i tidsrommet fra og med 1. mars til og med 14. oktober unntatt når Rondvassbu er betjent.

Publisert: 07. august 2023
DNTs tilbud

Informasjon om Selvbetjeningskvarteret

Antall sengeplasser: 36

• Hytta har det du trenger av utstyr for matlaging og et hyggelig opphold, som fullt kjøkkenutstyr, dekketøy og sengeklær. I tillegg vil du finne et godt utvalg av mat på proviantrommet.
  • Det er ikke strøm på hytta, men gass, vedfyring og stearinlys som lyskilde. Veden på hytta skal kun benyttes til fyring i vedovnene, ikke til bål ute.
  • Gjestene ordner selv med matlaging, vannhenting, oppvask, vask av gulv, og ellers rydding av hytta inne og ute.
  • Lakenpose eller eget sengetøy skal alltid brukes ved overnatting. Oppslag med hytteregler og priser finner du på hytta.