Person som kjører på hundeslede

Hundesledetur til Glitterheim med Jotunheimen Husky Lodge

Bli med på tre dager med hundekjøring i hjertet av Jotunheimen. På denne tre dagers turen bor du på Glitterheim og opplever de vakre fjellområdene rundt hytta.

Publisert: 06. februar 2024
Inspirasjon

Det ville ekstra! Bli med på tre dager med hundekjøring i hjertet av Jotunheimen.

I år arrangeres det to turer:

• 22.-24. mars 2024(Fullt)
  • 2.-4. april 2024 (Fullt)

Beskrivelse av turen

Sammen med glade huskyer boltrer vi oss med bålkos, fart og mestring i storslåtte vinterfjell. På denne turen blir du ordentlig kjent med hundene og kommer godt inn i selve kjøringen. Vi bor på Glitterheim turisthytte ved foten av Glittertind – i hyggelig selskap med både to-og firebeinte. Vintereventyret venter i Jotunheimen!

Les mer om turen på Jotunheimen Husky Lodge