familier som ser utover havet

Turboklubber i Larvik

Turboklubbene er et fritidstilbud for barn og barnefamilier, hvor en fast gruppe møtes hver uke eller annenhver uke. Vi har fokus på enkle uteaktiviteter i nærmiljøet. Turboklubbene skal bidra til at barn blir trygge i friluftsliv og glade i naturen, samtidig som de blir kjent i eget nærområde og med andre barn.

Turboklubbene har påmelding for et halvt år av gangen. Deltakelse er gratis, men vi krever medlemskap i Barnas Turlag (per 2024: 145 kr per år).

Hva er en Turboklubb?

• For barnefamilier i alle aldere, der både barna og foresatte deltar sammen.
  • Aktiviteter i eget nærområde.
  • Turboklubb hver eller annenhver uke.
  • Frivillige Turboledere planlegger og inviterer til turer, men foresatte har selv ansvar for egne barn under turene.

Våre aktive Turboklubber:

Turboklubben Helgeroa

• Startet høsten 2022.
  • Annenhver mandag kl. 17.00-18.00
  • For familier med barn i alle aldere.
  • Følg oss på facebook: Turboklubben Helgeroa.
  • Påmelding for vårhalvåret 2024. Eller kontakt Linn Kristin.

Turboklubben Kvelde

Turboklubben ... (sett inn ditt sted!)

Vi ønsker å starte opp flere Turboklubber i Larvik! Her er noen eksempler på mulige Turboklubber:
Turboklubben Svarstad, Turboklubben Østre Halsen, Turboklubben Tjølling, Turboklubben Bøkeskogen, Turboklubben Kjose, Turboklubben Stavern, Turboklubben Veldre... eller et annet sted?

Savner du et tilbud og har lyst til å bidra som frivillig for å få det til? Eller er du nysgjerrig på hva som skal til?
Som frivillig får du god støtte fra administrasjonen.

Kontakt prosjektleder Linn Kristin Menden for en uforpliktende prat.

Bli frivillig i Larvik og Omegns Turistforening