Arrangementer i Larvik

Her er noen av arrangementene i Larvik

Publisert: 05. oktober 2023
DNTs tilbud

Opptur for 8. klassinger

Hvert år i mai måned inviterer DNT landets 8. klassinger på tur. Målet med den nasjonale turdagen, er at flere unge skal få gleden ved friluftslivet, å gjøre turmulighetene i nærmiljøet bedre kjent og skape en trivelig dag med fysisk aktivitet for alle.

En stor 8.klasse som står samlet for å ta bilde på topptu
OPPTUR er en annerledes skoledag for 8. klassinger.

Larvik og Omegns Turistforening inviterer alle 8. klassene i Larvik og Lardal til å delta på arrangementet.

Har du spørsmål om OPPTUR? Ta kontak!

Tlf.  33 18 76 50
​​​​​​​E-post: larvik@dnt.no​​​​​​​

Kom deg ut-dagen

Norges nasjonale turdag arrangeres to ganger i året. Kom deg ut-dagen skjer alltid første søndag i februar og første søndag i september.

Familie som går tur i skogen på kom deg ut dagen
Bli med på en morsom dag ute!

Larvik og Omegns Turistforening inviterer hele familien til en hyggelig dag med aktiviteter for hele familien. Vi oppfordrer deg til å ta med besteforeldre, tanter og onkler, små og store, ut på tur denne dagen.

Les mer om Kom deg ut-dagen i Larvik

Larvik og Omegns Turistforenings tradisjonelle juletrefest på Lauvesetra 2. juledag.

Etter dager med innesitting og mye god mat, gjør det godt med en tur ut i naturen.

Mange barn, voksene og julenissen som går rundt juletreet
Juletrefesten holdes utendørs, ta på godt med klær og fottøy.

Vi serverer kaffe og julekaker og selger pølser.  Det blir gang rundt juletreet og nissebesøk med julepose til de små.

Bli frivillig i Larvik og Omegns Turistforening