Tilbake til Aktuelt

Årsmøte i Elverum med stor deltakelse.

Trond Berg trakk fullt hus da han tok oss med ut på tur i ord og bilder på utallige steder i Elverumsskogen.

Publisert: 18. mars 2024
Foto:

Vi fikk være med naturfilmskaperen, som tidligere jobbet i NRK, til bortgjemte perler i alle Elverums kroker og kriker. Ikke minst fikk vi lære mer om fugler og dyr i vårt nærområde. Alle de turglade som møtte opp på foredraget i forkant av årsmøtet den 14. mars gikk hjem med inspirasjon til å se seg om litt mer utenfor oppgåtte stier neste gang de er ute på tur. Tusen takk til Trond for en flott naturopplevelse!

På årsmøtet ble Anna-Thekla Tonjer og Hege Baardsgaard Hansen valgt inn i det nye styret. Vi takker Fredrik Thompson, Tom Jensen og Berit Andersstuen for god innsats i det forrige styret og de årene de har bidratt!

Nytt styre ledes av Johannes Haugland. Styremedlemmer: Peter Mürer, Britt Søgaard, Fride Victoria Frigård, Steinar Jensen, Anna-Thekla Tonjer og Hege Baardsgaard Hansen. Har dere lyst til å bidra til å få flere ut på tur med å merke stier, gjøre dugnad på hytter eller andre aktiviteter må dere gjerne ta kontakt med oss i styret eller med daglig leder i DNT Finnskogen.