Velg DNT Vansjø som Grasrotmottaker

Vi håper du har lyst til å støtte oss i DNT Vansjø med din Grasrotandel. Med din støtte er du med å tilrettelegge for et aktivt, enkelt og naturvennlig friluftsliv for alle.

Publisert: 05. juni 2024
Skrevet av: DNT Vansjø
Artikkel

Vi jobber kontinuerlig året rundt med å tilrettelegge friluftslivet for alle i Mosseregionen. Alt basert på frivillighet og dugnad. Støtt oss gjerne ved å velge DNT Vansjø som din grasrotmottaker i Norsk Tipping! Det betyr mye for oss og styrker vår mulighet til å fortsette det gode arbeidet.

Velg din grasrotmottaker her.

Grasrotandelen

Grasrotandelen er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi 7 prosent av sin egen spillinnsats direkte til et lag eller en forening.

Ved spill på Multix, Instaspill og Oddsen er Grasrotandelen 14 prosent av spillinnsatsen etter fratrekk for gevinster.

Grasrotandelen gjelder for alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra fysiske Flax-lodd og Belago.

Å være grasrotgiver koster deg ingenting.

Bli frivillig i DNT Vansjø