Hytter som kan bookes i sin helhet

Har du lyst på hytteferie der du kan ha hele hytta for deg selv? Da trenger du ikke å lete videre! Her finner du alle DNT Telemark sine hytter som kan bookes i sin helhet.

Husk at alle hyttene må forhåndsbestilles!

Fjell-og markahytter

Våre fjell og markahytter er perfekt for deg som ønsker en overnatting i naturen, der gode turmuligheter og løypeforbindelser er like ved.

Krokan

DNTs første turisthytte. Ingen overnatting i hovedhytta, men i to koselige tømmerhytter rett ved, med 4 sengeplasser i hver. Må forhåndsbestilles.

Flekkerhytta

Flekkerhytta ligger ved vannet Flekkeren på Svanstul. Her er det 6 sengeplasser i 2. etg og et aktivitetssenter i 1. etg. Hytta må forhåndsbestilles. (Husk: Dersom man øsker å leie hele hytta, må både 1. og 2. etg. bestilles.)

Sommerseter - Foreningshytta

Et tun ikke langt fra Eiangen bestående av to hytter: Foreningshytta og Stallen. Foreningshytta må forhåndsbestilles.

Kysthytter

Våre hytter ved kysten er perfekt for deg som er glad i alle slags vannaktiviteter, eller bare ønsker å koble skikkelig av.

Sildevika

Denne hytta har flott beliggenhet på fastlandet ved Ormerfjorden, cirka 1 mil sør-sørøst for Porsgrunn. Her er det plass til 13 personer.

Mule Varde

Hytta ligger på fastlandet ved vakre Eidangerfjorden i Porsgrunn. Her er det plasss til 6 personer.

Øitangen - Forvalterboligen, Hovedhuset og Sjøbua

Hyttene ligger på nordspissen av Jomfruland, midt i hjertet av Nasjonalparken.

Bli DNT-medlem
Bestill hytteopphold her
Himingsjå Turisthytte på Lifjell i Telemark.
Bestill hytteopphold her