Skole seminar - fagene flytter ut i Telemark
Gjerpen Barneskole

DNT-skolen - Telemark

Alle som jobber i skole og barnehage bør ha kompetanse på å ta med barn og unge ut i naturen. Vi ønsker å gjøre det lettere å ta med klasserommet ut!

Publisert: 13. oktober 2023
DNTs tilbud

Våre kurs gir opplæring i friluftslivsferdigheter som er avgjørende for gode opplevelser ute. I tillegg gir vi deg gode aktivitetstips til hva du kan gjøre ute i skole- og barnehagesammenheng. Kursene kan velges ut fra kursmenyen vår, og kan tilpasses etter eget ønske. Enten man fra før har friluftskunnskaper som Lars Monsen, eller bare er helt "grønn", så kan vi tilby noe som er nevenyttig for deres skole, barnehage eller andre personalgrupper. Vi er en mobil friluftsskole - vi kommer til dere og holder kursene der dere er!

For mer info, kontakt prosjektleder Frank Bjerkan:

E-post: frank.bjerkan@dnt.no

Tlf: 93 24 13 29

Kursmeny

Lurer du på hva vi kan tilby din skole eller barnehage? Ta en titt på vår DNT-skolemeny for å se hvilke kurs vi tilbyr.

DNT-skolemeny

Bli DNT-medlem