Til Aktiviteter
Fjell

DNT ung Telemark

DNT ung er et tilbud for ungdom i aldersgruppen 16-25 år.

Bli med DNT ung på tur!

DNT ung har en hverdagstur siste uka i måneden og en helgeaktivitet hver måned med mer spennende og utfordrende turer.

Ungdom er et av DNTs satsningsområder med et ønske om å få flest mulig unge med ut på tur. Aktivitetene arrangeres av ungdommen selv på deres egne premisser, med den hjelp og støtte de ber om fra foreningen og administrasjonen.

Ungdomsmedlemmer i DNT får rimelig medlemskap og mange økonomiske fordeler, blant annet rimelige opphold på våre hytter og subsidierte turer, kurs og arrangementer.

Ønsker du å engasjere deg som frivillig i DNT ung Telemark eller har spørsmål om turer og arrangementer, ta kontakt med fagansvarlig for ungdom i DNT Telemark, Hilde Selstø, på mail: hilde.selsto@dnt.no eller DNT ung Telemark på mail: ung.telemark@dnt.no

Følg oss gjerne på Facebook!

På Facebooksiden vår vil du finne informasjon om kommende turer og aktiviteter.

Følg oss på Facebook

Bli DNT-medlem