Til Aktiviteter
Her er en beskrivelse
Fottur

DNT Tilrettelagt Telemark

I DNT Telemark jobber vi for å gjøre friluftslivet tilgjengelig for mennesker med ulike funksjonsnedsettelser, gjennom våre tilrettelagte tilbud. Vi arrangerer ulike typer turer og aktiviteter, og jobber for at våre arrangementer skal være tilgjengelige for så mange som mulig.

DNT tilrettelagt

Rubenstur
Rubenstur 2023 på Hardangervidda. DNTs tilbud
Publisert: 01. august 2023

Rubenstur

Rubenstur er en tilrettelagt fjelltur i regi av DNT Telemark for personer med fysiske funksjonsnedsettelser. Turen varer en uke og arrangeres på Hardangervidda hver sommer, med ny rute fra år til år.

Klart det går Telemark
Klart det går på Goningen DNTs tilbud
Publisert: 05. juli 2023

Klart det går Telemark

FTU Telemark
DNTs tilbud
Publisert: 05. oktober 2023

FTU Telemark

Innunder DNT Tilrettelagt-fanen finner du aktiviteter for mennesker med fysiske funksjonsnedsettelser (Klart det går), samt friluftsliv tilrettelagt for utviklingshemmede (FTU). Dessuten arrangerer vi i DNT Telemark Rubenstur hver sommer, som er en ukestur på Hardangervidda for de med fysiske funksjonsnedsettelser.

Bli DNT-medlem