Til Aktiviteter
Fottur

DNT junior i Telemark

DNT junior er friluftsgrupper som tilbyr månedlige friluftsaktiviteter for deg mellom 12-16 år.

Det finnes DNT junior-grupper flere steder i Telemark som arrangerer morsomme turer hele året. Gruppa drar blant annet på klatreturer, skiurer, hengekøyeturer og kajakkturer - for å nevne noe. De fleste av turene er gratis. Noen krever påmelding, men det vil bli spesifisert.

Vil du være frivillig i DNT Junior?

Mangler det DNT Junior-gruppe i ditt nærområde, eller du kunne tenke deg å være frivillig i en eksistrende gruppe?  Er du en som liker å være mye ute sammen med ungdom, og som har lyst til å gi ungdom gode naturopplevelser? Da er akkurat du den vi ser etter! For å starte flere DNT Junior-grupper trenger vi nemlig engasjerte, aktive, frivillige som kan tenke seg å bidra.

Dersom du er interessert i dette så er det bare å ta kontakt med kontaktperson i DNT Telemark sin administrasjon, Hilde Selstø, på hilde.selsto@dnt.no. Fra henne vil du få all informasjon du trenger for å komme i gang.

Klikk på linken under for å komme til den aktuelle juniorgruppen.

Bli DNT-medlem