Kom deg ut-dagen Breivoll Gård september 2019

Turboklubber i Telemark

Turboklubbene er små fritidsklubber i nærmiljøet med fokus på friluftsliv. Målet er å lære barn enkelt og naturvennlig friluftsliv ved å være ute sammen, leke, oppleve, undre, utforske og lære om naturen.

Turboklubbene er små fritidsklubber i nærmiljøet med fokus på enkelt friluftsliv. Målet er å lære barn enkelt og naturvennlig friluftsliv ved å være ute sammen, leke, oppleve, undre, utforske og lære om naturen. I tillegg er det viktig å gi god plass til den frie leken! Turboklubben møtes hver eller annenhver uke og er for barn fra 4-12 år og foreldre.

Det finnes Turboklubb flere steder i Telemark for barnefamilier med barn i alderen 4 til 12 år.

Turbo klemmer

Her finner du lokale Turboklubber

• Turboklubben i Bamble
  • Turboklubben i Notodden

Vil du melde barnet ditt på en Turboklubb?

Ønsker du å melde på barnet ditt til deltakelse i en eksisterende Turboklubb?  Påmelding skjer direkte til den aktuelle Turboklubben.

Vil du være med og starte Turboklubb?

Mangler det Turboklubb i ditt nærområde?  Er du en som liker å være mye ute sammen med barna, og trives med bålkos i nærnaturen? Da er akkurat du den vi ser etter! For å starte flere Turboklubber trenger vi nemlig engasjerte, aktive, frivillige som kan tenke seg å bidra.

Dersom du er interessert i dette så er det bare å ta kontakt med kontaktperson i DNT Telemark sin administrasjon, Hilde Selstø, på hilde.selsto@dnt.no. Fra henne vil du få all informasjon du trenger for å komme i gang.

Bli DNT-medlem