Friluftstrim i Brønnøysund

Et ukentlig gratis lavterskeltilbud for alle fra 0 - 100 år Tid: mandager kl.12.00 -13.00 Sted: Grillhytta bak idrettshallen

Friluftstrimmen har fokus på styrke- og balansetrening som øker evnen til å gå tur i ulendt terreng. Her trener man sammen og motiverer hverandre, under ledelse av en instruktør. Alle øvelsene har forskjellige nivåer og vanskelighetsgrader, slik at helt ferske kan trene sammen med de sprekeste og alle får utbytte av treningen. Hvor tøff treningen blir er opp til den enkelte.

Friluftstrimmen er et gratis tilbud. Her vil du kunne møte andre turglade mennesker samtidig som du får trent hele kroppen. Dette er et gratis tilbud for ALLE, også de som ikke er medlem i DNT. Ta med en venn, en nabo eller kom alene.
Treninga varer i 45 minutter. Etter treninga serveres kaffe/te i grillhytta hvor de som ønsker kan slappe av og slå av en prat før en drar hjem.