DNT Fjellsport Brønnøy

DNT Fjellsport Brønnøysund er for deg som liker friluftslivet bratt og krevende! Vår hovedaktivitet er alpin skikjøring. Vi arrangerer turer hvor vi i hovedsak krever at deltakerne bruker rando- eller telemarkutstyr​​​​​​​.

På noen turer vil også fjellski være mulig. Vi legger vekt på sikkerhet og at vi har turledere som har den ferdigheten de trenger for sine respektive turer. Vi arrangerer også kurs og workshops.
​​​​​​​
Helgeland har masse flotte fjell og vi ønsker at DU blir med på våre turer og deler gleden ved alpin skikjøring. Du trenger ikke å være medlem for å være med på turene våre.