Tilbake til Aktuelt

Ny bestyrer på Storlihytta

Guðjón (Gudjon) Andri Rabbevåg Reynisson hadde tirsdag 2. april sin første dag som ny bestyrer på Storlihytta.

Publisert: 05. april 2024
Nyheter
Guðjón Andri Rabbevåg Reynisson er ansatt som ny bestyrer på Storlihytta Foto: Arnstein Salthammer Eide

Guðjón Andri Rabbevåg Reynisson er opprinnelig fra Island men har i flere år bodd i Molde sammen med familien. 34-åringen er utdannet barista og er lidenskapelig opptatt av kaffe. Han har bakgrunn fra serveringsbransjen, ungdomsarbeid og som kirketjener i Molde Domkirke. Gudjon er med andre ord en allsidig kar som sammen med frivillige og ekstrahjelper skal bidra til at Storlihytta fortsetter å være en viktig møteplass i Moldemarka.

Jeg har fått en fin start på Storlihytta og fikk en kickstart i påska da jeg fikk prøve meg på noen kafévakter. Det er store sko og fylle etter Kirsti Edøy som dro videre til Vangshaugen før påske, men jeg gleder med veldig til å videreutvikle Storlihytta og skape gode opplevelser for Moldes innbyggere, sier Gudjon.