Medlemskap i Steinsletta Havkajakklubb

Medlemskap:

Ønsker du å bli medlem i klubben, må du først melde deg inn i DNT.
Det kan du gjøre her.

Medlemsfordeler:

En mulighet til å treffe og bli kjent med likesinnede padlere i et trivelig og sosialt miljø. Det legges opp til jevnlige padleturer i løpet av året. Og det blir flere arrangementer av ulik karakter. Bli med da vel!

I tillegg har du alle medlemsfordeler som andre DNT-medlemmer.

Bruk av Spond og Facebook:

Som medlem får du tilgang til klubbens medlemsgrupper på Facebook og i Spond.

Alle klubbinterne arrangementer som onsdagspadlinger, klubbturer o.l vil bli administrert via påmelding i Spond.

Spond vil også kunne bli brukt til å administrere betaling for leie av kajakk med utstyr under klubbarrangementer. Denne betalingsløsningen er sikker og godkjent (betaler med kredittkort som verifiseres med Bank-ID/Bank-ID på mobil).

I Facebook-gruppen deler medlemmer sine turopplevelser med andre og her utveksles informasjon som kan være interessant for kajakkpadlere. Her kan også enkeltpersoner invitere til spontane turer i privat regi som ikke er en del av SHKKs aktivitetsprogram.

Bli frivillig i DNT Ringerike