Tursenteret

Velkommen til DNT Nord-Trøndelag sitt tursenter i Stjørdal! 28.november 2022 åpnet DNT NTs nye turbutikk på Orkesterplassen på Stjørdal sammen med våre nye kontorfasiliteter.

Vi har et flott kartotek med kart for hele landet. Med dette håper vi å kunne bidra til å fremme både friluftsliv og frivillighet for befolkningen. Medlemmer får 15 prosent rabatt på veiledende pris av alle varer i butikken.

Prøv byttestanga vår

Selv om vi åpnet en flott og moderne turbutikk, så ønsker vi å ha ekstra oppmerksomhet på vår lansering av «Byttestanga». Den fungerer slik at du kan ta med et fjell/turplagg du ikke lenger har bruk for, og bytte det mot et annet plagg på byttestanga. Koster ingenting; vi krever kun at plagget er vasket og rent, og fortsatt brukbart. Dette tenker vi er bra for miljøet, bra for lommeboka og bra for turkulturen.

Vi kan gi deg råd og tips til turen og vi hjelper deg med:

• Medlemskap
  • Planlegging av turen
  • Råd og tips fra erfarne fjellfolk
  • Veiledning av valg av utstyr
  • Kart og utstyr til medlemspris

Våre åpningstider:

Mandag-onsdag kl. 10.00 - 16.00