Informasjon om priser og betaling i DNT Nord-Trøndelag

Som medlem i DNT Nord-Trøndelag får du rabatt på over 550 fantastiske hytter i fjell, hei og fjord. Vi ønsker å gjøre det enkelt for deg å betale for proviant og andre ekstra utgifter knyttet til ditt besøk på DNT Nord-Trøndelag sine hytter. Last ned vår app «DNT Hyttebetaling» før din neste hyttetur og betal direkte på mobilen.

Publisert: 25. oktober 2023
DNTs tilbud

Appen fungerer også på hytter som ikke har mobildekning - du legger da inn dine kjøp offline på hytta, trykker «lagre betaling» og betaler via appen på mobilen når du får dekning.

Enklere for deg - enklere for oss!

«Gamlemåten» med bruk av bankinnbetaling er på vei ut av hyttene, da disse krever mye ressurser å administrere.

Se prisene på losji og proviant på hyttene her.

Se prisene på losji og proviant for Bjørneggen her.

Skoleklasser tar kontakt med Tursenteret for å bestille plass.

Bli frivillig hos DNT Nord-Trøndelag