Åpningstider turkafeen

Velkommen til å smake de beste vaflene i Hortensmarka!

Publisert: 17. september 2023
Artikkel

Vi holder turkafeen åpen på søndager og serverer Hortensmarkas beste vafler, samt kaffe og saft til alle turglade mennesker. Vi oppfordrer til å benytte Vipps i kafeen.

Åpent hver søndag fra 07. januar til 26. mai kl. 11.00-14.30. Vi har også åpent på røde dager i påsken, og 1. pinsedag.

Vi åpner igjen søndag 18. august og holder åpent hver søndag frem til 24. november.

Knudsrød ligger i gangavstand for de fleste i Horten by. Turen kan tilpasses. Det er også en fin tur å gå fra Nordskogen skole.
Alle løypene i Hortensmarka kan føre til Knudsrød.

Vi oppfordrer alle til å benytte uteområdet. Skulle det være litt grått vær og duskregn, så har vi en flott gapahuk ute som man kan sitte innunder.

Begrenset antall parkeringsplasser.

Velkommen til Knudsrød!