Leie av Knudsrød

Hytta er prioritert til bruk for DNT Horten og de forskjellige gruppene. Turkafe på søndager, samt arrangementer oppsatt av gruppene vil alltid prioriteres foran utleie.

Publisert: 05. mai 2023
Artikkel

Stedet ligger i et naturskjønt område med et flott utgangspunkt for turer og utendørsaktiviteter. Her er det helårs bålplass, utemøbler og gapahuk. Innvendig er det køyesenger i andre etg med 18 soveplasser. Sovepose og laken, evnt. dyne og pute må medbringes selv.

Huset er utstyrt med normalt kjøkken, som inkluderer servise til 40 personer, oppvaskmaskin godkjent for offentlig bruk, kjøleskap m.m. Det er to stuer og romslig plass til oppdekking etc.

Ved avtale om leie sendes det leieavtale som inneholder nødvendig praktisk informasjon. Leietaker må forlate hytta ferdig ryddet, vasket og søppel må være tømt. Dersom dette ikke overholdes tilkommer et gebyr på kr 500,-.

Leiebetingelser:
Ved avbestilling 2 uker før avtalt leietid blir leien refundert. Ved avbestilling 1 uke før avtalt leietid blir 50% av leiebeløpet refundert. Ved avbestilling mindre enn en uke før avtalt leietid; ingen refusjon.

Priser døgnleie for 2024:
Mandag-torsdag:    Kr 1100,-   ( Medlem av DNT Horten Kr 850,- )
Fredag-søndag:      Kr 1700,-  ( Medlem av DNT Horten Kr 1350,-)

Lag/foreninger/skoleklasser
Mandag-torsdag:    Kr 1850,- (pris pr. døgn)
Fredag-søndag:      Kr 3200,- (pris pr. døgn)
NB! Skoleklasser, firmaer, lag og foreninger får ikke medlemsfordel

Nyttårsaften og Sankthansaften leies hytta ikke ut.

Ved forespørsel om leie kontakt Jørn Jorde - drift.horten@dnt.no

Last ned og fyll ut dette skjemaet for leie av Knudsrød: Skjema for leie av Knudsrød.pdf

Du kan se når Knudsrød er ledig her.