Tilbake til Aktuelt

Opplev Anne Lindmo på hjemmebane!

I samarbeid med DNT Gjøvik og omegn, kommer Anne Lindmo til Raufoss for å holde foredraget Min tur. Om å leve, drømme, våge - og hva du svarer når fjellet kaller.

Publisert: 09. mars 2024
Skrevet av: Marte Frimand
Foto:

Anne Lindmo er vokst opp i Vestre Toten. Nå kommer hun hjem for å holde foredrag om livet og turen.

Psst: Er du DNT-medlem får du rabatt på billetten. Se rabattkode lenger ned.

Hun forteller åpenhjertig og underholdende om oppveksten på Toten, om asfaltlivet som student og journalist, og ikke minst gleden over å gjenoppdage naturen som en kraftkilde til påfyll og overskudd i hverdagen.

For Anne er nemlig hekta på natur og friluftsliv, på et overraskende lavt nivå!

Før foredraget vil DNT Gjøvik og omegn fortelle kort om sitt tilbud og dele turinspirasjon fra nærområdet vårt.

Foredraget går av stabelen i Fyrverkeriet kulturhus på Raufoss, fredag 26. april klokken 19.

Billetter bestiller du her.

Medlemmer av DNT får 150 kr rabatt ved å legge inn koden "DNTturglede".

Er du ikke medlem, kan du bli det på dnt.no/medlem

Som DNT-medlem får du rabatt på hytteovernattinger, gratis kanoleie, rabatt på badstu i Fredevika, friluftsmagasinet Fjell og Vidde, nyhetsbrev om våre lokale aktiviteter m.m.