Tilbake til Aktuelt

Har du lyst på et turfellesskap med andre unge voksne?

Den nyopprettede turgruppen DNT25-40 Drammen og Omegn arrangerer turer på ettermiddager annenhver onsdag.

Foto: Marius Dalseg

Turene går i områdene Drammen, Lier, Eiker og har ulike startpunkt for hver tur.

Datoer for planlagte turer i 2024:

• 21.februar
  • 6.mars
  • 20.mars
  • 3.april

Turene går til fots og har varierende vanskelighetsgrad fra middels til krevende.

Turleder ledes av DNT utdannede turledere og er gratis og åpne for alle som ønsker å være med. Noen ganger arrangeres det overnattingsturer og først tur blir snøhuletur til Blefjell 1.-3-mars.

Informasjon om turene ligger i aktivitetskalenderen på nettsiden her og på Facebooksiden til turgruppen: Facebook-gruppen DNT25-40

Velkommen med på tur, håper vi sees!!

Bli frivillig hos oss
Topp 7 i Bymarka utenfor Trondheim.
Bli frivillig hos oss