Til Aktuelt

Pressetjeneste og informasjon i påsken

DNT har pressekontor i påskefjellet. Ta kontakt for rapportering!

Tre personer går på ski
Foto: Marius Dalseg

DNTs kommunikasjonsavdeling etablerer informasjonskontor i fjellet i påsken. Først på Sota Sæter i Breiheimen og deretter på Leirvassbu i Jotunheimen. Det blir et hytte til hytte-kontor i god DNT-ånd.

Fra onsdag  20. mars til onsdag i påskeuka kan vi rapportere direkte fra påskefjellet. Vi vil gi redaksjonene daglige oppdateringer fra fjellet, kan sette mediene i kontakt med DNT-kilder i hele landet og sende ferske bilder og videoer.  Mediene kan også ta kontakt i helligdagene.

DNTs pressetelefon er åpen dag og kveld: 484 50 526 (ikke sms)

Dersom din redaksjon ønsker informasjon om hva som skjer i fjellet eller ønsker intervjuer med vertskap, gjester eller ansatte i DNT - ta kontakt med DNTs fjellinformasjon.

Påske med DNT

Drømmer du om påske på fjellet? DNT har 580 hytter og 4300 kilometer merkede vinterruter som står klar for å ta i mot deg. På denne siden finner du de fineste påsketurene, de beste påskehyttene og de beste aktivitetstipsene.

Les alt om påsken her