Gjeng seniorer på tur i skogen

Aktiv i 100

Aktiv i 100 er et tilbud for deg som ønsker å gå på tur i nærmiljøet. I Aktiv i 100 har vi fokus på det sosiale og fellesskapet i gruppen, og det er alltid plass til en til på tur.

På disse turene er det ingen krav til kunnskap, nivå eller utstyr. Alle som vil kan bli med og få både trim, naturopplevelser, lokalkunnskap og ikke minst, et sosialt fellesskap.

Aktiv i 100 er en del av DNT senior, og er turer for seniorer og andre som ønsker å gå tur med andre på dagtid i nærheten av der de bor. På turer med Aktiv i 100 får du nye venner, frisk luft og mosjon. Turene er gratis å være med på.

Finn en tur for deg

Du finner alle DNTs Aktiv i 100-turer i vår aktivitetskalender. Bli med oss på tur og få et turfellesskap i nærmiljøet og nye venner!

Se alle turene

Som senior-medlem i DNT får du:

• Honnørpris på medlemsskap
  • Medlemsrabatt på hytter og turer
  • Et sosialt fellesskap
  • Fjell og Vidde i posten fire ganger i året

Og ikke minst: Du støtter DNTs arbeid med å tilrettelegge for at flere skal komme seg ut og nyte den vakre naturen vår!

Bli medlem her: DNT Medlem