Tilbake til DNT Signatur – Norges ypperste langturer
Fottur

MASSIV

Ønsker du deg en skikkelig styrkeprøve? Denne 350 kilometer lange fjellturen på Norges tak tar deg gjennom fire store fjellområdene Breheimen, Jotunheimen, Skarvheimen og Hardangervidda.

Hyttene langs MASSIV
Andre uken av minutt for minutt gikk fem dager gjennom Jotunheimen. Bildet er fra turen fra Fannaråkhytta og ned til frodige Skogadalsbøen. Inspirasjon
Publisert: 29. mai 2024

Hyttene langs MASSIV

Når du går MASSIV får du besøke hele 20 hytter. Hyttene ligger vakkert til og tilbyr alt du trenger for en god overnatting. Det er en hyggelig og spennende del av turen å komme til en ny hytte hver ettermiddag. Planlegg turen godt og les om alle hyttene på Ut.no. Husk å sjekke åpningstidene! Bestill gjerne ditt opphold i forkant.

Om MASSIV
Andre uken av minutt for minutt gikk fem dager gjennom Jotunheimen. Bildet er fra første etappe fra Bøvertun til Sognefjellshytta. DNTs tilbud
Publisert: 06. oktober 2023

Om MASSIV

Registrer deg - MASSIV
Første etappe av Trekanten i Trollheimen mellom Gjevilvasshytta og Trollheimen. DNTs tilbud
Publisert: 06. oktober 2023

Registrer deg - MASSIV

Turbeskrivelse

Med start på Sota Sæter i Breheimen og Haukeliseter som endestasjon tar MASSIV deg gjennom fire av Norges mest spektakulære fjellområder. Ingen turer i vårt langstrakte land kan by på like stor spennvidde når det kommer til naturopplevelser.

Annonse:
Tid til å gå - Henning Hoff Wikborg

Henning Hoff Wikborg er daglig leder i DNT Oslo og Omegn, og i 2016 gikk han hele MASSIV. Hele turen er godt dokumentert, og du kan lese om turen til Henning.

Les videre

Turvett
Gaute Dalastøyl Jensen viser fram toppturutstyr. På trykk i UT nr 2, 2014.
Turvett