Returen grunnleggende sy og reparasjonskurs

Symaskin for nybegynnere

Vil du lære å sy på symaskin? Har du kanskje en stående men tør ikke bruke den? Dette er kurset for deg!

Publisert: 18. mars 2024
Artikkel

Vi viser deg hvordan en symaskin virker, hvordan du gjør den klar til å sy og du får prøve dine første sting! Vi øver oss på rettsøm og sikksakk på en prøvelapp som du til slutt syr sammen til en enkel tøypose. Du trenger ingen sømkunnskaper eller å ta med deg noe, vi har symaskiner, utstyr, materialer og rød tråd klart!

Obs! Dette er den første kurskvelden av i alt 5 på vårt nybegynnerkurs i søm og reparasjoner. I posen du syr kan du samle alt du lager på de neste kurskveldene, om du heller vil melde deg på hele kursrekken.