Hender som syr på symaskin. Rød tråd. Foto

Her finner du oss

ReTuren syverksted finnes foreløpig i Stavanger, Hamar og Trondhjem. Finn ut hvor du kan få turutstyret ditt reparert, levere donasjoner og delta på inspirerende kurs her.

Du kan levere det du vil ha hjelp med på Tursenteret, hvor du finner ReTuren. Husk at plaggene må være rene! Tursenteret tar også imot ditt gamle turutstyr om du vil donere det til oss. Pent brukt eller ødelagt- det hjelper oss uansett!

Her finner du lokale syverksted:

Stavanger Turistforening

Trondhjems Turistforening

Hamar og Hedemarken Turistforening

Vi jobber for å strekke den røde tråden gjennom hele landet, og ønsker å åpne ReTuren syverksted flere steder. Har du ideer til hvordan vi kan få det til i ditt nærområde? Ta kontakt med Kaja Storaker:

kaja.storaker@dnt.no