Blide jenter i resepsjonen på Haukeliseter.

Slik får du ditt medlemsbevis i DNT

Du kan hente digitalt medlemsbevis som gratis app til din telefon.

Har du en iPhone eller Android-telefon kan du enkelt få ditt digitale medlemskort via appen "DNT Medlem".

Medlemskortet viser også tilknyttede familie- eller husstandsmedlemmer. Første gang du logger deg på må du ha internett-tilgang, men deretter fungerer medlemsbeviset selv om du ikke har dekning på hytta.

Du finner appen her:

Hvis du ikke har iPhone eller Android-telefon, eller av andre grunner ikke kan laste ned appen, kan du også logge inn på Min side på mobilen din for å se status på medlemskap og ta et skjermbilde av dette. Legg det deretter til på hjem-skjermen/startsiden på mobilen din slik at du raskt kan finne det igjen når du har behov for det.

Kan jeg få tilsendt fysisk medlemskort?

Om du ønsker et fysisk medlemskort kan vi sende dette i posten til deg. Da må du ta kontakt med oss/medlemsservice.

Hvordan får jeg gyldig medlemskort når jeg har flerårig /livsvarig medlemskap i DNT?

Du kan hente digitalt medlemsbevis i appen «DNT medlem», på samme måte som andre medlemmer.

Kontakt DNTs medlemsservice

Ta kontakt med DNTs medlemsservice hvis du har spørsmål om medlemskap eller DNTs tilbud.

Send oss en henvendelse via vårt kontaktskjema

Åpningstider telefon:
Mandag og torsdag: 10.00-15.30
Tirsdag, onsdag og fredag: 09.00-15.30

Ta også gjerne kontakt med oss via Facebook.

Vanlige spørsmål og svar om medlemskap

Hvordan blir jeg medlem? Hvor lenge varer medlemskapet? Hvordan får jeg tak i nøkkel til hyttene?

Her finner du svar på de mest vanlige spørsmålene om medlemskap.