Til Medlemsfordeler

Medlemsbladet Fjell & Vidde

Fjell & Vidde er DNTs medlemsblad og landets største friluftsmagasin. Medlemmer (hoved-, ungdom- og honnør) får bladet gratis tilsendt i posten og tilgang til å lese alle årganger digitalt.

Fjell og vidde-forside.

I Fjell & Vidde kan du lese om og bli inspirert til et aktivt og allsidig friluftsliv på fjellet, i skogen og langs kysten. Redaksjonen har også som mål å drive saklig, uavhengig og kritisk journalistikk i saker som angår friluftslivet. Aktuelle tema er energiutbygging, naturvern, tilrettelegging og folkehelse.

Slik får du Fjell &Vidde

Er du medlem i Den Norske Turistforening får du Fjell & Vidde tilsendt i posten som en del av medlemskapet. Her kan du også reservere deg mot å få bladet på papir.

Har du adresse i utlandet kan magasinet leses digitalt.

Du kan lese magasinet digitalt her.