Dame maler rød T på stein

Støtt vedlikehold av DNT-hyttene

Vil du bidra til å ta vare på DNTs unike hytte- og rutenettverk?

I over 150 år har Den Norske Turistforening utviklet et unikt tilbud av  overnatting for fotturister i Norge. Det finnes i dag over 580 turisthytter over hele landet, knyttet sammen med et nettverk av T-merkede ruter på over 20 000 kilometer. Ingen andre land har tilsvarende.

Alt DNT tjener går inn i potten med å opprettholde vårt unike hytte-, rute- og aktivitetstilbud over hele landet. Nå trenger vi mer enn noen gang dugnadsinnsats fra alle som har glede av DNTs hytter og ruter.

Et bidrag til DNTs rehabiliterings- og vedlikeholdsarbeid er en investering i fremtidig turglede. Vi setter pris på hver krone, og lover å investere dem der de  trengs aller mest.

Og tusen takk for at du er medlem! Her kan du se alle fordelene du har som medlem i DNT

Støtt DNT

Gi en gave

Overfør et ønsket beløp til vår konto nr 7874 06 22667,

Vipps ønsket beløp til nummer 108674 (Støtt DNT)

Start en Spleis til din favoritthytte

For overføring fra konto utenfor Norge:

IBAN: NO37 7874 06 22667
BIC: DNBANOKKXXX

Doner Trumf-bonus til DNT

Visste du at din Trumf-bonus kan bidra til å rehabilitere hytter og opprettholde vårt unike rute- og aktivitetstilbud? Logg inn her eller i Trumf-appen og velg beløpet du vil gi til vårt vedlikeholdsarbeid.

Minnegaver og testamentariske gaver

Når arvingene dine er sikret i testamentet, så er det mulig å testamentere deler av arven til en organisasjon eller en sak hjertet ditt banker litt ekstra for. Både små og store gaver utgjør en viktig forskjell i vårt arbeid. Det er også mulig å gi en minnegave til DNT. Dette er en fin måte å hedre et kjært familiemedlem på, og kan for dem som ønsker det være et godt alternativ til en tradisjonell blomsterhilsen. Les mer om testamentariske gaver og minnegaver.

Slik kan engasjementet ditt leve videre etter at du har gått bort
Tur fra Vaksdal til Bjødnanebbet desember 2022

Slik kan engasjementet ditt leve videre etter at du har gått bort

Banker hjertet ditt litt ekstra for en organisasjon? Ved å inkludere en gave til denne organisasjonen i testamentet ditt kan du utgjøre en forskjell også etter at du har gått bort.

Les videre